Открыть бургер меню.
Картотека документов

Электронный фонд правовой
и нормативно-технической документации

CCITT Recommendation E.850 Telephone network and ISDN. Quality of service, network management and traffic engineering. Connection retainability objective for the international telephone service

Название документа
CCITT Recommendation E.850 Telephone network and ISDN. Quality of service, network management and traffic engineering. Connection retainability objective for the international telephone service
Номер документа
E.850
Вид документа
Принявший орган
Статус
Скрыто
Дата принятия
Скрыто
Дата начала действия
Скрыто

Скачать документ нельзя. Можно заказать бесплатно один документ

Международные и зарубежные стандарты ( ASTM, ISO, ASME, API, DIN, BS и др.) не предоставляются в рамках данной услуги. Каждый стандарт приобретается платно с учетом лицензионной политики Разработчика.

Возможно вас заинтересуют

PDF ITU-T Recommendation E.846 Telephone network and ISDN. Quality of service, network management and traffic engineering. Accessibility for 64 kbit/s circuit switched international end-to-end ISDN connection types PDF ITU-T Recommendation E.845 Telephone network and ISDN. Quality of service, network management and traffic engineering. Connection accessibility objective for the international telephone service PDF CCITT Recommendation E.830 Telephone network and ISDN. Quality of service, network management and traffic engineering. Models for the specification, evaluation and allocation of serveability and service integrity PDF ITU-T Recommendation E.855 Telephone network and ISDN. Quality of service, network management and traffic engineering. Connection integrity objective for international telephone service PDF ITU-T Recommendation E.860 Series E: Overall network operation, telephone service, service operation and human factors. Quality of telecommunication services: concepts, models, objectives and dependability planning… Framework of a service level agreement PDF Рекомендация МСЭ-Т E.861 Серия E: Общая эксплуатация сети, телефонная служба, функционирование служб и человеческие факторы. Качество услуг электросвязи: концепции, модели, цели и планирование надежности… Определение метрик способности выполнять работу